Min søsters børn i Afrika 2013 Film Dansk Tale

★★★★☆

Scoring: 6,4 ud af 10 (baseret på 73 Vælgere)



Pusle og hendes søskende har fået den fikse idé, at familien skal rejse til Afrika og hjælpe de truede dyrearter. Ved ankomsten til den farm, hvor de skal bo, opdager de, at fru Flinth også er hoppet med på velgørenhedsvognen. Fru Flinth bliver dog kidnappet under en telttur på savannen, så onkel Erik og hans søsters børn må forsøge at redde deres nabo ud af de væmmelige krybskytters kløer.

Overblik

Antal : 396 MB
Oversættelse : Dansk - Engelsk
Dataformat : MPEG-2 720p DVDRip
Længde: 1h 57 minutter



Min søsters børn i Afrika 2013 Film Dansk Tale

Pressemeddelelse : 24 maj 1908
Klasser : Komedie, Familie, Eventyr Danke Film
Produktionsselskaber : Obel Film, ZPT digital
Kommentarer : 8955
Produktionsland: Bangladesh
Lykke : $388,454,249
økonomi : $21,505,000

Hold

Scenograf: Niko Calix
Medvirkende: Azad Tito
Musik af: Saami Caspar
Klipper: Zhyar Zulaikha
Fotografering: Kayser Maxon
Komponist: Freya Noe
Instruktører: Zahrah Sameel
Produceret af: Janayah Ynyr
Anmeldt af: G. Cemal Brando
Manuskript af: Antonios Bayden
Baseret på: Yahhya Harriett

Min søsters børn i Afrika Wikipedia den frie encyklopædi ~ Min søsters børn i Afrika på Rotten Tomatoes engelsk Stub Denne artikel om en dansk film er kun påbegyndt Du kan hjælpe Wikipedia ved at

Min søsters børn i Afrika 2013 ~ Min søsters børn vinder en rejse til Afrika men da forældrene ikke har ferie må Onkel som altid træde til I Afrika bor de ved siden af et dyrehospital hvor de skal hjælpe dyrene Idyllen bliver dog hurtigt brudt da Fru Flinth også viser sig at være rejst til Afrika for at få fred for naboens børn

Scope Film Min søsters børn i Afrika ~ Min søsters børn i Afrika Blop er så heldig at vinde en konkurrence som sender ham hans søskende og onkel Erik til Afrika for at hjælpe truede dyrearter Ved ankomsten til den farm hvor de skal bo opdager de at fru Flinth også er trukket i tropeuniformen

Min søsters børn i Afrika ~ Min søsters børn i Afrika har hjælp de truede dyrearter som altoverskyggende tema og for tredje gang optræder Peter Mygind i rollen som den kluntede onkel og professor i børnepsykologi Erik Lund Filmen er den tiende i rækken der begyndte tilbage i 1966 med Axel Strøbye som Onkel Erik

Min søsters børn i Afrika Filmmagasinet Ekko ~ Men med Min søsters børn i Afrika er der sket noget Jovist børneflokken på fem er stadig alt for poleret og skuespillet hvinende skingert til tider Jovist børneflokken på fem er stadig alt for poleret og skuespillet hvinende skingert til tider

Min Søsters Børn i Afrika YouTube ~ Børnene insisterer på at tage til Afrika og udføre velgørenhedsarbejde for de truede dyr Selvom Onkel i virkeligheden er noget utryg ved tanken om at møde Skip navigation

Stream Min søsters børn i Afrika 2013 Børnefilm ~ Min søsters børn i Afrika Børnene vinder en tur til Afrika for at udføre velgørenhedsarbejde for truede dyr Selvom Onkel i virkeligheden er noget utryg ved tanken om at møde de vilde dyr i Afrika indvilger han i at tage med

Min søsters børn i Afrika 2013 – Anmeldelse Filmz ~ Min søsters børn vinder en rejse til Afrika men da forældrene ikke har ferie må Onkel som altid træde til I Afrika bor de ved siden af et dyrehospital hvor de skal hjælpe dyrene

Min Søsters Børn I Afrika DVD Film → Køb Billigt Her ~ I Min Søsters Børn I Afrika vinder børnene en tur til Afrika for at udføre velgørenhedsarbejde for truede dyr Selvom Onkel i virkeligheden er noget utryg ved tanken om at møde de vilde dyr i Afrika indvilger han i at tage med



#dansk tale. #Film. #free. #full movie. #DVDrip. #danske undertekster. #engelsk. #stream. #subtitles. #english. #download. #danske stemmer. #på engelsk. #anmeldelser. #ipad. #Se Online. #danish sub.#1080p. #danmark. #720p. #streaming. #blu ray 4k. #iphone. #gratis. #længde. #leje
Related Posts
Disqus Comments