Mig og Charly 1978 Film Dansk Tale

★★★★☆

Bedømmelse: 5,1 ud af 10 (baseret på 73 Besøgende)



Ungdomsfilm om venskabet mellem to drenge med meget forskellig baggrund. Steffen (Kim Eduard Jensen) er færdig med skolen og ved ikke rigtig, hvad han vil. Han bor hjemme hos sin mor (Ghita Nørby), der er journalist. Han kommer sammen med Majbritt (Helle Nielsen), datter af en af de rige mænd i Silkeborg, hvor historien foregår. Charly (Allan Olsen) er en københavnsk rod, der allerede kender livets skyggesider og er anbragt på et ungdomshjem uden for byen. De mødes, da Charly er ved at hugge Steffens knallert. Da historien slutter, har Charly igen rodet sig ind i noget og må stikke af, og nu giver Steffen ham knallerten. De er blevet venner, og venskabet har også vist sig at veje tungere end Steffens forhold til Majbritt og den overklasse, hun repræsenterer.

Øvrige Oplysninger

Tid: 2 Time 46 minutter
Filformat : M1V 1440p BRRip
Størrelse : 467 MegaByte
Undertekster : Engelsk - Danish



Mig og Charly 1978 Film Dansk Tale

Biodistributør : Steen Herdel Filmproduktion ApS, VXV Medier
Produktionsår : 20 februar 1957
Oprindelsesland: Algeriet
Afgifter : $79,002,000
Udbytte : $673,502,307
Tema : Drama QHD / WQHD
Visninger : 8597

Arbejder

Instruktører: Masimba Alysia
Produceret af: Shahd Hend
Manuskript af: Siddarth Fayaz
Baseret på: Kartel Catlin
Medvirkende: Corden Sasha
Musik af: Magi Aniya
Fotografering: Thenuk Sandi
Klip: Georges Solveig
Scenografi: Jachin Isabel
Komponist: Olufemi Bear
Anmeldt af: Z. Jefferey Rozalia

Mig og Charly Det Danske Filminstitut ~ Blandt de mange ungdomsfilm der fremkom i anden halvdel af halvfjerdserne fik Mig og Charly den bedste modtagelse Den blev hædret med en Bodilpris som årets bedste film

Mig og Charly Wikipedia den frie encyklopædi ~ Mig og Charly er en dansk ungdomsfilm fra 1978 skrevet og instrueret af Morten Arnfred og Henning Kristiansen efter en roman af Bent E Rasmussen Musikken var skrevet af Kasper Winding og blandt andet sunget af Jørgensen og Sanne Salomonsen

Mig og Charly 1978 Dansk film database ~ Og det blev til Lidt til og meget mer der nærmest blev et soundtrack for en hel generation Og til slut skal det lige nævnes at det var »Mig og Charly« der gjorde udtrykket Det er her det sner i betydningen det er her de vigtige eller spændende ting foregår til hverdagsdansk Men tilbage til sommeren 1977

Mig og Charly er en dansk film fra 1978 skrevet og ~ Mig og Charly er en dansk film fra 1978 skrevet og instrueret wikipedia 30 Sep 2018 Mig og Charly er en dansk film fra 1978 skrevet og instrueret af Morten Arnfred og Henning Kristiansen efter en roman af Bent Rasmussen More Liverpool v Manchester City Who would you rather play for Jurgen Klopp or Pep Guardiola

C V Jørgensen – Mig Og Charly lyrics ~ C V Jørgensen Mig Og Charly lyrics lyrics Du finder sikkert aldrig ud af hvem Charly var for pludselig så var han der bare lige med

Mig og Charly – dengang og nu – Mariannes Blog ~ Kronik bragt i Midtjyllands Avis d 10 januar 2013 Selvom jeg har boet i Silkeborg siden 1988 er det først nu jeg har set ungdomsfilmen Mig og Charly fra 1978 som silkeborgenser og nu tilføjer gensynet den ekstra spændende dimension der ligger i at kunne genkendende lokaliteterne idet det meste af handlingen jo udspiller sig…

Mig og Charly WikiSilkeborg ~ I august 1977 foregik alle udendørsoptagelser til kultungdomsfilmen “Mig og Charly” i Silkeborg I 34 uger udgjorde byen og omegnen kulisserne til den film som skulle blive en af datidens største danske filmsuccésser hvori mange fra byen havde større eller mindre roller

Mig og Charly 1978 ~ Charly og Steffen 1979 Med ærligt skuespil og et meget oprigtigt ungdomsbillede placerer Mig og Charly sig i den bedre ende af danske ungdomsfilm Kim Jensen og Allan Olsen spiller begge stærkt men i biroller finder man endnu større skuespilkunst fra garvede folk som Jens Okking og Ghita Nørby



#iphone. #full movie. #stream. #Se Online. #ipad. #leje. #DVDrip. #længde. #danske undertekster. #gratis. #danske stemmer. #dansk tale. #engelsk. #anmeldelser. #danish sub.#1080p. #blu ray 4k. #english. #720p. #danmark. #free. #på engelsk. #download. #streaming. #subtitles. #Film
Related Posts
Disqus Comments